با تبریک سال نو🌷 برای دریافت وام تماس بگیرید.

وام با سند خودرو

لطفا قبل از تماس از داشتن شرایط زیر مطمئن شوید.

داشتن یکی از سند های ملک ، خودرو ،  طلا و یا سیم کارت برای دریافت وام فوری الزامی است.

همچنین وام فوری فقط در تهران قابل پرداخت است.

شرایط دریافت وام آزاد با سند ماشین
مشاوره رایگان و دریافت وام
برای دریافت وام و مشاوره رایگان میتوانید با مشاورین ما تماس بگیرید.
وام با سند خودرو

وام با سند خودرو چیست؟

دریافت وام با سند خودرو یکی از سریع ترین راه های دریافت وام فوری میباشد. در واقع شما میتونید با ضمانت گذاشتن سند خودرو که در اختیار دارید میتونید در مدت زمان کمتر از یک روز وام با سند خودرو دریافت کنید. دریافت وام با خودرو یکی از راحت ترین راه های دریافت وام هست. دریافت وام با سند ماشین بدون ضامن هست و در اصل سند خودروی شما ضامن شما میباشد.

بیشتر بخوانید: پرداخت سرمایه

مشاوره رایگان و دریافت وام
برای دریافت وام و مشاوره رایگان میتوانید با مشاورین ما تماس بگیرید.

وام با سند خودرو به چه خودرو هایی تعلق میگیرد؟

ما در موسسه حقوقی توانگر روی سند تمام خودرو های ایرانی و خارجی به شما وام میدیم. شما میتونید برای دریافت وام از سند پراید، تا تمام خودرو های خارجی استفاده کنید و بین ۶۰ تا ۸۰ درصد ارزش خودرو خودتون، رو وام فوری دریافت کنید. در دریافت وام با سند خودرو شما میتونید از ۲۰۰ میلیون تومان تا هر مبلغی که خودرو شما ارزش داشته باشد، وام دریافت کنید و در دریافت وام هیچ محدودیتی برای شما وجود نداره.همچنین شما میتونید وام طلا روی طلاهای خودتون هم دریافت کنید.

دریافت وام با سند خودرو
نحوه بازپرداخت وام با سند خودرو

بازپرداخت وام با سند خودرو

در وام با سند ماشین نحوه بازپرداخت کاملا بستگی به شما و شرایط شما دارد.
شما میتونید مشخص کنید که به چه صورت قصد بازپرداخت این وام رو دارید و بسته به شرایط خودتون نوع بازپرداخت رو انتخاب کنید.

بازپرداخت وام با سند خودرو میتواند از یک ماه الی ۱۲ ماه باشد که در صورت خوش حسابی شما میتونید تا ۲۴ ماه هم این وام رو تمدید کنید.

بازپرداخت ها میتواند به صورت ماهیانه، دو ماه یکبار و … و با توجه به شرایط شما باشد.

همچنین شما میتونید به صورت مرحله ای هم وام خودتون رو پرداخت کنید. برای مثال میتونید بخشی از وام خودتون رو ماه اول پرداخت کنید بخش دیگ ای رو ماه سوم.
شرایط بازپرداخت متنوع از امکانات ویژه ای است که موسسه حقوقی توانگر برای مشتریان خود در نظر گرفته است تا همه بتوانند از این وام استفاده کنند. همچنین این شرایط بازپرداخت علاوه بر وام با سند ماشین روی وام با سند ملکی هم به همین شکل است.

دریافت وام با خودرو

دریافت وام با خودرو از موسسه حقوقی توانگر

بر خلاف بانک ها که شرایط سختی برای پرداخت وام دارند و اصلا شرایطی به نام وام با خودرو ندارند موسسه حقوقی توانگر این امکان رو برای مشتریان خود فراهم کرده است که بتوانند به راحتی با داشتن سند خودروی مدل ۹۰ به بالا و پلاک تهران وام آزاد دریافت کنند.این وام در کمتر از یک روز به مشتریان عزیز پرداخت میشود و شرایط متنوعی برای بازپرداخت وام در نظر گرفته است.

برای دریافت وام با خودرو فقط کافیه شرایط زیر رو داشته باشید. بعد از اطمینان از داشتن شرایط زیر میتونید با یکی از کارشناسان ما برای دریافت وام و راهنمایی های بیشتر تماس بگیرید.

وام با سفته
وام آزاد
وام با سند خودرو
وام سیم کارت
وام فوری
وام طلا
وام با سند ملکی

حداقل و حداکثر پرداخت وام با سند خودرو

  • ما در موسسه حقوقی توانگر هیج محدودیتی در پرداخت مبلغ وام نداریم، شما میتونید بستگی به ارزش واقعی خودرو خودتون از ما وام دریافت کنید.
  • برای مثال خودروی که ارزش واقعی آن ۱ میلیارد تومان باشد شما میتونید از حداقل ۲۰۰ میلیون تومان تا حداکثر 7۰۰ میلیون تومان وام فوری دریافت کنید.
  • همچنین اگه خودرو شما ارزش بیشتری داشته طبیعتا مبالغ بالاتری میتونید دریافت کنید. انجام مراحل پرداخت وام در کمتر از یک ساعت انجام میشود و شما میتونید یک روزه مبلغ مورد نیازتون رو همان روز دریافت کنید.
  • همچنین شما میتونید در موسسه ما با وام با سند ملکی هم دریافت کنید.

مراحل انجام دریافت وام روی سند خودرو به چه شکل است؟

شما میتونید همراه با مدارک شناسایی و مدارک خودرو خودتون به دفتر ما تشریف بیارید و بعد کارشناسی خودرو شما،

( برخلاف سایرین برای کارشناسی خودرو در دفتر ما هزینه ای بابت کارشناسی از شما دریافت نمیشه! )

بعد از انجام مراحل کارشناسی و بررسی صحت سند خودرو شما و ارزش گذاری سند خودروی شما در دفترخانه اسناد رسمی و زیر نظر وکیل در رهن قرار میگیره ولی سند و پلاک به نام خود شما باقی میمونه.

بیشتر بخوانید: وام با سیم کارت

همزمان با در رهن قرار گرفتن سند خودرو شما مبلغ مورد نظرتون پرداخت میشه و شما میتونید نسبت به قرارداد خودتون مبالغ قسط وامتون با شرایط دلخواه خودتون پرداخت کنید. ( ماهانه، دوماه یکبار، سه ماه یکبار و یا حتی کل مبلغ رو در انتها پرداخت کنید. )

لازم به ذکر هست که تمامی مراحل از صفر تا صد زیر نظر 14 وکیل و در موسسه حقوقی توانگر انجام میشه و تمامی مراحل سند رهنی شما و غیره در دفترخانه اسناد رسمی مانند بانک کاملا شفاف انجام خواهد شد.

مزایای دریافت وام با خودرو

  • حفظ خودروتان و جلوگیری از ضرر فروش خودرو در این بازار که قیمت خودرو لحظه ای رو به افزایش است.
  • از پرداخت هزینه های مازاد بابت خلافی و نقل و انتقال سند به عنوان فروشنده جلوگیری میشود.
  • با جلوگیری از فروش خودرو و دریافت وام روی سند خودرو، شما همچنان میتونید از ماشینتون استفاده کنید و با بالا رفتن ارزش خودرو از ضرر مالی جلوگیری کنید.
  • شما به راحتی میتونید مبلغ مورد نیازتون رو در کمتر از یک روز بدون نیاز به انتقال سند در دفترخانه اسناد رسمی با عقود شرعی و قانونی دریافت کنید.
مزایای دریافت وام با سند خودرو

وام فوری با سند خودرو

  • وام با سند ماشین جزو وام هایی حساب میشود که خیلی سریع و فوری بدون نیاز به ضامن و گذروندن مراحل طولانی اداری دریافت کنید.
  • در وام روی سند خودرو شما در سریع ترین زمان ممکن یعنی کمتر از یک یا دو ساعت میتونید بین ۵۰ تا ۷۰ درصد ارزش خودروی خودتون رو به راحتی وام دریافت کنید.
  • در دریافت وام فوری با سند خودرو شما نیاز به ضامن و سپرده بانکی ندارید و برای دریافت وام فقط نیاز به سند خودروی تهران و دسته چک هست.
  • هنگامی که شما وام با سند خودرو دریافت میکنید همچنان خودرو در اختیار خود شماست و میتونید از خودروی خودتون استفاده کنید همچنین نیاز به انتقال سند هم نیست و سند و پلاک خودرو به نام خود شما باقی میمونه.
مشاوره رایگان و دریافت وام
برای دریافت وام و مشاوره رایگان میتوانید با مشاورین ما تماس بگیرید.

سوالات متداول درباره وام با سند خودرو

تنها مدارک که شما برای دریافت وام با سند خودرو نیاز دارید مدارک شناسایی خودتون و مدارک خودروی شما هست.

برای دریافت وام با سند خودرو شما نیاز به هیچگونه ضامن ندارید.

در دریافت وام با سند ماشین در موسسه حقوقی توانگر شما سند خودرو به نام شما باقی میماند و فقط طبق قرارداد قانونی و در دفترخانه اسناد رسمی بخشی از سند در رهن موسسه ما قرار میگیرد.
شما میتونید بین ۵۰ تا ۷۰ درصد ارزش خودروی خودتون وام دریافت کنید. سقفی برای پرداخت نداریم بسته به ارزش خودروی خودتون میتونید وام دریافت کنید.
بازپرداخت وام ها بستگی به شرایط شما دارد. شما میتونید از یک ماه تا یک سال و یا حتی بیشتر بازپرداخت خودتون رو مشخص کنید.
وام با سند خودرو در کمتر از یک روز کاری و در چند ساعت پرداخت میشود.
معمولا بانک ها سند ماشین رو به عنوان ضامن برای وام قبول نمیکنند اما شما میتونید از موسسه حقوقی ما با سند ماشین خودتون وام دریافت کنید.
وام فوری
وام فوری

سریع ترین راه دریافت وام فوری

وام خودرو
وام با سند خودرو

دریافت وام با سند خودرو بدون ضامن

وام سند ملکی
وام با سند ملکی

دریافت وام با سند ملک بدون ضامن

وام سیم کارت
وام سیم کارت

دریافت فوری وام با سیم کارت

وام طلا
وام طلا

دریافت وام با طلا بدون ضامن

آیکن وام آزاد
وام آزاد

بهترین راه برای تامین مالی سریع

118 پاسخ
  1. سلام وقتتون بخیر
    شما پرداخت وام با سند پراید هم دارید؟ مدل ۹۴ هست

    1. سلام دوست عزیز وقتتون بخیر.
      بعله شما میتونید با سند هر خودرویی با مدل ۸۷ به بالا وام دریافت کنید.

  2. سلام وقتتون بخیر معمولا دریافت وام با سند خودرو چند روز زمان میبره؟

    1. سلام دوست عزیز وقت شما هم بخیر
      معمولا پرداخت وام با سند ماشین نهایتن یک ساعت زمان میبره که و شما یک ساعته مبلغ مورد نیازتون رو دریافت میکنید.

  3. سلام
    حداکثر مدت زمان که میشه پرداخت کرد برای وام با سند خودرو چند ماهع است؟ و اینکه پلاک و سند به نام خودمون میمونه درسته؟

    1. سلام جناب حسینی وقتتون بخیر
      در ما در موسسه حقوقی توانگر به همه شکل با مشتریانمون کنار میایم و شما میتونید مدت زمان پرداختتون رو خودتون مشخص کنید. بعله دوست عزیز در پرداخت وام با خودرو پلاک و سند به نام خودتون باقی میمونه.

      1. باسلام من پژه 405مدل 83دارم وام فوری نیاز دارم برای رهن خونه چیکار باید بکنم

        1. سلام وقتتون بخیر متاسفانه این وام به خودرو های زیر مدل ۹۰ پرداخت نمیشود.

  4. سلام وقتتون بخیر
    من قبلا برای دریافت وام با ماشین اقدام کرده بودم اما اونجایی که رفته بودم هیچ کاریشون توی دفترخانه انجام نمیشد و اصلا قابل اعتماد نبود شما واقعا موسسه حقوقی هستین؟ واقعا همه کار ها در دفترخانه انجام میشه؟

    1. سلام دوست عزیز وقت شما هم بخیر
      بعله موسسه ما یک موسسه حقوقی به اسم توانگر هست که تمامی کار ها به صورت کاملا قانونی و شرعی انجام میشه و تمامی مراحل رهن سند در دفترخانه اسناد رسمی انجام میشود. فقط کافیه یک بار برای دریافت وام با خودرو به دفتر ما مراجعه کنید تا تفاوت ما رو با باقی موسسه ها متوجه بشید.

    1. سلام دوست عزیز وقتتون بخیر.
      با پلاک کرج هم میتونید دریافت کنید. برای اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان میتونید با شماره های 09122244690 و 09120915952 و 09397447777 تماس بگیرید. ذکر کنید که از سایت تماس گرفتید.

  5. سلام وقتتون بخیر پرداخت این وام چقدر زمان میبره؟ و وقتی که کارهای اداریش تموم میشه همون لحظه مبلغ رو پرداخت میکنید یا زمان میبره؟

    1. سلام دوست عزیز وقت شما هم بخیر پرداخت این وام در کمتر از یک روز کاری انجام میشه و بعد از انجام کارهای اداری بلافاصله بدون معطلی مبلغ مورد نیازتون به شما پرداخت میشه

  6. سلام روی سند خودروی ۲۰۷ مدل ۹۹ که قیمتش تقریبا ۳۷۰ تومن هست حداکثر چقدر میتونیم وام دریافت کنیم؟

    1. سلام وقتتون شما میتونید با سند خودروی خودتون تا مبلغ ۲۵۰ میلیون تومن وام با سند خودرو دریافت کنید. این وام در کمتر از یک روزی کاری به صورت کامل به شما پرداخت میشه.

  7. سلام وقتتون بخیر من وقتی ماشین رو خریدم فروشنده گفتش که نیازی به زدن سند نیست و الان ماشین من سند نداره و فقط تعویض پلاک کردم میتونم روی ماشینم وام بگیرم الان؟

    1. سلام دوست عزیز وقت شما هم بخیر
      در وام با سند خودرو اگه خودروی شما سند قطعی نداره بازهم میتونید از موسسه ما وام بگیرید فقط به جای سند بخشی از پلاک شما به اسم سرمایه گذار قرار میگیره و همچنان خودرو به اسم شما باقی میمونه و پلاکتون هم تغییری نمیکنه

  8. الان برای دریافت وام با سند خودرو باید چه کاری انجام بدم؟

    1. سلام دوست عزیز وقتتون بخیر برای دریافت وام با سند خودرو شما میتونید با یکی از مشاورین ما تماس بگیرید تا به صورت کامل راهنمایتون کنند

  9. وام با سند خودرو ی شما به ماشین های مدل ۸۵ هم تعلق میگیره؟

    1. سلام دوست عزیز وقتتون بخیر وام با سند خودرو موسسه حقوقی توانگر فقط به خودروی های بالای ۹۰ تعلق میگیره اما باز میتونین برای اطمینان خاطر با مشاورین ما تماس بگیرید تا از این موضوع مطمئن بشید.

  10. یه سمند مدل ۹۲ دارم ۵۰ تومن وام نیاز دارم میتونم وام با سند خودرو دریافت کنم با این ماشین؟

    1. سلام دوست عزیز وقتتون بخیر
      بعله میتونید وام با سند خودرو با ماشینی که عرض کردید دریافت کنید برای راهنمایی رایگان و اطلاعات بیشتر میتونید با مشاورین ما تماس بگیرید تا به صورت کامنل راهنمایتتون کنند.

  11. سلام وقتتون بخیر ما از کجا میتونیم مطمئن شیم که وقتی مبلغ وام رو برگردوندیم شما سند رو دوباره به نام میزنید؟ من میخواستم وام با سند خودرو دریافت کنم اما ا این موضوع میترسم کمی

    1. سلام دوست عزیز وقت شما هم بخیر
      اول اینکه برای وام با سند خودرو سند به نام شما باقی میمونه و فقط در رهن قرار میگیره.قراردادی نوشته بین ما و شما که توی این قرارداد به صورت کامل ذکر شده که شما باید تو چه تاریخ هایی چه مبلغی رو برگردونید بعد از پرداخت این مبلغ شما میتونید با رسید های که در دستتون هست به دفترخانه ای که قرارداد در اونجا تنظیم شده برید و سند خودرو خودتون رو از رهن در بیارید.برای اطلاعات بیشتر میتونید تماس بگیرید تا به صورت کامل راهنمایی دریافت کنید.

  12. راجب این قرارداد ی که نوشته میشه یه توضیح میدید برای وام با سند ماشین؟ به چه شکل هست؟

    1. سلام دوست عزیز وقتتون بخیر
      قرارداد رهن خودرو بین ما و شما نوشته میشه که به صورت کامل شرایط توی این قرارداد به صورت واضح نوشته میشه که شما باید چه مبلغی رو تو چه تاریخ هایی پرداخت کنید و بعد از پرداخت میتونید سند خودروی خودتون رو از رهن دربیارید این قرارداد کاملا رسمی و قانونی هست و برای خیلی از موقعیت های مختلف استفاده میشه میتونید یه سر به لینک زیر بزنید و مطالعه کنید تا بیشتر راجب این قرارداد و وام با سند خودرو اطلاعات داشته باشید همینطور میتونید با کارشناسان ما تماس بگیرید تا به صورت کامل شما رو راهنمایی کنند.
      https://tavangarvam.com/%d9%82%d8%b1%d8%a7%d8%b1%d8%af%d8%a7%d8%af-%d8%b1%d9%87%d9%86-%d8%ae%d9%88%d8%af%d8%b1%d9%88/

  13. سلام وقتتون بخیر خسته نباشید برای وام با سند خودرو به خودرو های زیر سال ۸۹ هم وام میدید؟ و اینکه اگه ما سند قطعی نداشته باشیم بازم میتونیم وام با خودرو دریافت کنیم؟

    1. سلام دوست عزیز وقتتون بخیر معمولا وام با سند خودرو رو ما به خودرو های مدل بالای ۹۰ میدیم اما باز برای اطمینان و اینکه بسته به نوع ماشینتون ممکنه که روی این خودرو ها هم پرداخت داشته باشیم میتونید تماس بگیرید تا به صورت کامل راهنماییتون کنند. و راجب سوال دوم اینکه بعله حتی اگه سند قطعی نداشته باشید هم میتونید وام با خودرو دریافت کنید در این شرایط پلاک شما در رهن قرار میگیره

  14. سلام وقتتون برای دریافت وام با سند پراید مدل ۹۹ چه کاری باید انجام بدم؟ چقدر میتونم وام دریافت کنم؟

    1. سلام دوست عزیز وقت شما هم بخیر بعله میتونید وام دریافت کنید مشکلی نداره. مبلغ وام بسته به ارزش خودروی شما متغییر هستش بین ۵۰ تا ۷۰ درصد ارزش خودرو رو میتونید وام با سند خودرو دریافت کنید برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید تا به صورت کامل راهنماییتون کنند.

  15. روی ماشین های خارجی هم میشه وام با سند خودرو دریافت کرد؟ بنز ۲۰۱۲ دارم چقدر میتونم دریافت کنم روش؟ و زمان پرداخت کی هستش؟ همون روزی که کارای محضری تموم میشه پرداخت میکنید یا طول میکشه؟

    1. سلام دوست عزیز بعله پرداخت میشه روی تمام خودرو های ایرانی و خارجی میتونید وام با سند ماشین دریافت کنید. بسته به قیمت خودروی خودتون میتونید بین ۵۰ تا ۷۰ درصد ارزشش رو وام با سند خودرو دریافت کنید. پرداخت مبلغ وام همزمان با امضا قرارداد و در رهن رفتن سند خودرو به شما پرداخت میشه بدون هیچ معطلی

      1. سلام خسته نباشید۱۵۰میلیون وام بازپرداختش یساله جقدرمیشه کل بازپرداخت بریسال ممنون میشم باسودیکه بایدپرداخت کنم سنددررهن میره مثل لیزینگ وکالت که فروش اقساطی کخ داه نمیشه .ممنون میشم راهنمایی کنید.

        1. سلام وقتتون بخیر در رابطه با دریافت وام با سند خودرو با یکی از شماره های ۰۹۱۲۲۲۴۴۶۹۰ و یا ۰۹۳۹۷۴۴۷۷۷۷ تماس بگیرید.

          1. سلام و درود آیا باسند پراید مدل ۸۵ دوگانه سوز هم میشه مبلغی وام بگیرم ؟
            آخه ما که ماشینمون مدلش زیر ۹۰ هست مگه دل نداریم .واقعا به این وام نیاز دارم حتی مبلغ ۲۰ یا ۳۰ تومان هم بشه ازتون خیلی ممنون میشم و یک عمر دعای خیر دارم برای گروه توانگر

          2. سلام وقت بخیر، متاسفانه در حال حاظر پرداخت وام فقط روی سند خودرو های بالای ۹۰ پرداخت میشود.

  16. سلام وقتتون بخیر روی ماشین های چینی هم میشه وام با سند خودرو گرفت؟ خودروی من ۵۰۰ میلیون قیمتشه چقدر میتونم وام دریافت کنم؟

    1. سلام دوست عزیز وقتتون بخیر
      بعله روی تمام خودرو های ایرانی چینی و خارجی میتونید دریافت کنید. برای خودرویی که ارزشش ۵۰۰ میلیون تومن باشه شما میتونید بین ۲۵۰ تا ۳۵۰ میلیون تومن وام با سند خودرو دریافت کنید. برای اطلاعات بیشتر و راهنمایی ها و دریافت وام با یکی از خط های داخل سایت تماس بگیرید تا به صورت کامل شمارو راهنمایی کنند.

  17. وام با سند پراید مدل ۹۹ چقدر بهش تعلق میگیره؟ من ماشینم سند قطعی نداره و فقط تعویض پلاک کردم میتونم وام با سند خودرو دریافت کنم؟

    1. سلام دوست عزیز بستگی به ارزش روز خودروی خودتون میتونید بین ۵۰ تا ۷۰ درصد ارزش خودروی خودتون وام با سند خودرو دریافت کنید و اینکه اگه پلاک خودروتون تهران و کرج هست بعله میتونید دریافت کنید. برای اطلاعات بیشتر میتونید با یکی از مشاوران ما تماس بگیرید تا به صورت کامل راهنمایتتون کنند.

  18. سلام و عرض ادب .ببخشید دوتا سوال دارم اول اینکه بنده از شهرستانم.نقدینگی برای خرید خودرو کم دارم ایا میتونم بیام تهران خودرو بخرم و همونجا پلاک کنم،و از مزایای وام شما بهره مند بشم.دوم اینکه سود وامتون چقدر هست.برای وام شصت تومانی و مدت زمان نهایتا دوساله

    1. سلام دوست عزیز وقتتون بخیر برای اطلاع کامل از شرایط وام با سند خودرو میتونید با شماره ‌09397447777 تماس بگیرید تا بعد از اطلاع از شرایط شما به صورت کامل راهنماییتون کنند.

        1. سلام دوست عزیز وقتتون بخیر
          متاسفانه وام با سند خودرو فقط به خودرو های پلاک تهران و کرج پرداخت میشود. برای وام با سند ملکی میتونید در اطراف کرج هم وام دریافت کنید.

  19. سلام وقتتون بخیر وام با سند ماشین بدون ضامن هستش؟ یعنی برای دریافت این وام نیازی به ضامن مثل ضامن کارمند و جواز کسب نیست؟ سند به نام خودمون هم باقی میمونه؟

    1. سلام جناب علیپور وقت شما هم بخیر بعله وام با سند ماشین بدون ضامن هست و شما نیازی به ضامن برای دریافت این وام ندارید در این وام در واقع سند خودروی شما ضامن وامی که دریافت میکنید هست و همچنین نیاز به هیچگونه ضامن و حتی دسته چک هم برای دریافت وام ندارید.

  20. سلام خسته نباشید مرسی از خدمات خوبتون من وام با سند ماشین گرفتم ماشینم هم پراید بود خیلی سریع کارم انجام شد واقعا عالی

  21. برای گرفتن وام با سند ماشین کارت پایان خدمت نیازه؟ چون الان همه بانک ها برای وام کارت پایان خدمت میخان

    1. سلام دوست عزیز خیر نیازی به کارت پایان خدمت برای وام سند خودرو نیست برای اطلاعات بیشتر میتونین با مشاورین ما تماس بگیرید تا به صورت کامل شمارو راهنمایی کنند.

  22. سلام …درصد سود این وام به چه صورت مصاحبه میشه؟ چند درصد هستش؟ ماهانه یا سالانه؟

    1. سلام دوست عزیز وقتتون بخیر. درصد سود بستگی به شرایط شما داره و متغییر هست برای اطلاع بیشتر میتونید با مشاورین ما تماس بگیرید تا به صورت کامل شما رو راهنمایی کنند.

  23. دریافت این وام به چه شکل هست کودوم بانک این وام رو ارائه میده؟با ۲۰۶ مدل ۹۱ هم میشه وام با سند ماشین گرفت؟

    1. سلام دوست عزیز وقتتون بخیر. این وام با وام های بانکی فرق میکنه و اصطلاحا وام آزاد هست. برای دریافت میتونید با یکی از مشاورین ما تماس بگیرید تا اطلاعات کامل رو دریافت کنید. و در جواب سوالتون هم بعله شما با این خودرو هم میتونید وام دریافت کنید.

  24. برای دریافت این وام با سند ماشین چه اقدامی لازمه انجام بدم؟

    1. سلام دوست عزیز وقتتون بخیر اگه نیاز به دریافت این وام دارید میتونید با یکی از شماره های که داخل صفحه هستند تماس بگیرید تا راهنمایتتون کنند.

  25. ماشین دست خودمون میمونه؟ وقتی که ماشین رو خریدیم سند قطعی نزدیم و فقط تعویض پلاک انجام دادیم برای دریافت حتما باید سند داشته باشم؟

    1. سلام دوست عزیز وقتتون بخیر. بعله خودرو دست خودتون میمونه. مشکلی نداره این شرایط هم شما میتونید این وام رو دریافت کنید کافیه با یکی از مشاورین ما تماس بگیرید تا راهنمایی های لازم رو دریافت کنید.

  26. دریافت وام با سند ماشین ۱۴۰۱ چه شکلی هست چه اشخاصی میتونن دریافت کنن این وام رو؟

    1. سلام دوست عزیز وقتتون بخیر. شرایط در مطلب بالا +‌ ویدیو به صورت کامل توضیح داده شده اگه متوجه نشدید کافیه با یکی از مشاورین ما تماس بگیرید تا به صورت کامل راهنمایی کنند شمارو

  27. واقعا ممنون از شرایط خوبتون من به راحتی توی چند تونستم با سند ماشینم وام بگیرم

  28. من قبل از شما چندتا دفتر دیگ هم رفته بودم اما واقعا از دفتر شما راضی بودم هم اینکه مشاورینتون خیلی خوب راهنمایی میکردند و تمام شرایط رو توضیح میدادن هم اینکه تمام مراحل کاملا قانونی و رسمی در دفترخانه انجام شد. من با سند پراید وام گرفتم ازتون

  29. سلام وقت بخیربنده پژوپارس مدل86دارم ایامیتونم مبلغ25میلیون وام بگیرم ممنون ازراهنمایی

    1. سلام وقت شما هم بخیر
      خیر متاسفانه
      وام با سند ماشین فقط به خودرو های بالای مدل ۹۰ تعلق میگیره و حداقل مبلغ وام ۵۰ میلیون است.

  30. سلام وقتتون بخیر میتونم با سند ماشین نیسان هم وام دریافت کنم؟

    1. سلام دوست عزیز وقت شماهم بخیر، خیر متاسفانه وام با سند ماشین فقط به خودرو های سواری تعلق میگیره

  31. وام با سند خودرو رو میتونم رو پرشیا مدل ۹۵ هم دریافت کنم؟ پلاک تهران هستش و اینکه روی این خودرو چقدر پرداخت میکنید؟

    1. سلام دوست عزیز بعله میتونید روی این خودرو هم وام دریافت کنید مبلغ وام هم بستگی به ارزش خودروی شما داره که میتونید ۶۰ تا ۷۰ درصد ارزش خودروی خودتون وام دریافت کنید.

  32. سلام خسته نباشید
    وام روی سند خودرو به پراید وانت هم تعلق میگیره؟ مدل ۹۸

    1. سلام وقتتون بخیر
      این وام فقط مخصوص خودرو های سواری هستش اما باز برای اطمینان میتونید با یکی از مشاورین ما تماس بگیرید تا شما رو راهنمایی کنند.

  33. باسلام برای خرید وانت نیسان وام نیاز دارم تا درآمد داشته باشم آیا امکان دریافت وام وجود دارد

    1. سلام دوست عزیز، متاسفانه وام با سند خودرو فقط روی خودرو های سواری پرداخت میشود.

      1. سلام خسته نباشید سود وام شما چند درصد هستش مثال ۱۰۰میلیون وام بگیرم یک ساله چقدر باید برگردونم

        1. سلام وقت شما بخیر
          سود این وام بستگی به شرایط شما برای دریافت وام داره برای اطلاعات کامل و راهنمایی میتونید با یکی از شماره های ۰۹۱۲۲۲۴۴۶۹۰ و ۰۹۳۹۷۴۴۷۷۷۷ تماس بگیرید.

  34. سلام خسته نباشید
    این وام با سند ماشین رو چند وقته میتونیم تسویه کنیم؟

    1. سلام دوست عزیز وقتتون بخیر شرایط تسویه ما از یک ماه تا یک سال هست برای اطلاع دقیق از این مورد میتونید با کارشناسان ما تماس بگیرید تا راهنمایی های لازم رو در رابطه با وام با سند ماشین دریافت کنید.

  35. سلام وقت بخیر
    من قصد دارم 100 میلیون تومن وام روی سند خودرو بگیرم اگه بخوام دو ساله و بصورت ماهیانه تسویه کنم چقدر باید قسط بدم ؟

    1. سلام دوست عزیز وقتتون بخیر، معمولا وام های یک ساله هستند ولی باز برای اطلاعات بیشتر میتونید با شماره 09122244690 تماس بگیرید تا به صورت کامل شمارو راهنمایی کنند.

  36. سلام پراید مدل ۹۱ دارم میتونم ۶۰ تومن وام دریافت کنم؟

    1. سلام وقتتون بخیر
      برای دریافت وام با سند ماشین و اطلاعات بیشتر با یکی از شماره های داخل سایت تماس بگیرید تا به صورت کامل راهنماییتون کنند.

  37. تونستم خیلی راحت و سریع از موسسه شما وام بگیرم با سند ماشینم واقعا همه چی عالی بود به خصوص برخورد مشاور هاتون

        1. سلام وقتتون بخیر
          تا چند روز دیگ یک سری خط جدید برای تماس اضافه میکنیم

    1. سلام. ماشین به نام خودم نیست به اسم همسرم هست. و نمیخوام متوجه بشه که میخوام روی سن ماشین وام بگیرم. کپی مدارک همسرم رو هم یه جوری سعی میکنم بیارم .ایا چنین چیزی امکان پذیر هست ؟ البته خیلی بعید میدونم بشه اما باز هم گفتم یه سوالی بپرسم

      1. سلام وقتتون بخیر
        خیر متاسفانه امکانش نیست. حضور صاحب سند برای دریافت وام با سند خودرو الزامی است.

  38. سلام ارزش خودرو رو با بازار مقایسه میکنین یا قیمت کارخونه

  39. سلام خسته نباشید بخوام 50میلیون وام بگیرم روی سند خودرو هزینه رهن چقدر میشو

    1. سلام وقتتون بخیر هزینه رهن رو دفترخانه تعیین میکند و بستگی به مدل ماشین هزینه این هزینه متغییر است.

    2. با سلام ،ماشین من ۴۰۵ slx ,میباشد و مدل ۸۹ هست ،میتونم با سندش وام دریافت کنم؟

      1. سلام وقتتون بخیر
        برای دریافت وام با سند خودرو مدل خودرو باید بالای ۹۰ باشد ولی میتونید با شماره ۰۹۱۲۲۲۴۴۶۹۰ تماس بگیرید بستگی به شرایطتتون شاید تونستید دریافت کنید

  40. سلام من یه پراید مدل 90 دارم چقدر می تونم وام بگیرم کرج هستم

    1. سلام وقتتون بخیر با یکی از شماره های 09397447777 و یا 09122244690 تماس بگیرید تا راهنمایتتون کنند.

  41. منطور از سند برگ سبز با کارت و بیمه میشه یا مدارک دیگه هم میخواد چون الان دیگه دفترخونه نمیرن من برگ سبز دارم

    1. سلام وقتتون بخیر برگ سبز خودرو برای دریافت وام با سند خودرو کافی است. برای اطلاعات بیشتر و دریافت وام میتونید با یکی از شماره های داخل سایت تماس بگیرید.

  42. سلام خسته نباشید پراید ۸۹ پلاک شهرستان وام تعلق میگیرد؟

    1. سلام وقتتون بخیر
      خیر متاسفانه فقط پلاک تهران و مدل بالای ۹۰

  43. سلام وقتتون بخیر ماشین به نام مادرم هست اما وکالت نامه ازشون امکان دریافت وام را دارم ؟

    1. سلام وقتتون بخیر برای دریافت وام با سند خودرو حضور صاحب سند الزامی است.

  44. سلام خودروی من 207 دنده ای هست که قیمت صفرش 580 هست و من 4 ماهه گرفتم..تا چه مبلغ امکان دریافت وام هست

    1. سلام روز بخیر، تا ۷۰ درصد ارزش روز خودرو رو میتونید وام بگیرید تماس بگیرید تا راهنمایی های لازم رو دریافت کنید.

  45. درود و عرض ادب ماشین من ۲۰۶ صندوقدار اسفند ۹۰ تحویل گرفتیم و ۱۳۰ هزار کار کرده آیا وام بهش تعلق میگیره و اگر تعلق میگیره مبلغ وام چقدر است
    بدون تصادف و رنگ

    1. سلام وقت بخیر، بعله میتونید وام دریافت کنید
      مبلغ وام بین ۶۰ الی ۷۰ درصد ارزش روز خودرو هست، برای اطلاع بیشتر لطفا تماس بگیرید.

  46. سلام من ماشینم پلاک ورامین هست جزوه استان تهران است آیا روی ماشینم میتوانم وام بگیرم خیلی سریع

  47. سلام
    بندرعباس باشند خودرو پارس ۱۴۰۱ هست که وام کمتر از یک روز بدهد

  48. سلام روی سند مسکونی شهرستان پیشوا به ارزش یک میلیارد و نهصد وامی دارید که بهش تعلق بگیره ممنونم

  49. سلام وقت بخیر خودروی من پراید مدل ۹۰میخام وام بگیرم تعلق میگیره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *