با تبریک سال نو🌷 برای دریافت وام تماس بگیرید.

وام سیم کارت

وام سیم کارت یکی از تسهیلاتی است که در دسته وام‌ آزاد فوری قرار می‌گیرد و افراد می‌توانند براساس ارزش خط تلفن همراهی که دارند،

در سریع‌‌ترین زمان ممکن و بدون نیاز به ضامن مبلغ مشخصی را دریافت کنند.
در واقع این راه به افراد کمک می‌کند

تا بدون نیاز به هیچ‌‌گونه سپرده یا پشت سر گذاشتن شرایط و مراحل اداری بانک‌ها، تسهیلاتی را با استفاده از سند سیم کارت خود به‌دست آورند.

درصورتی‌که نیاز فوری به دریافت وام دارید، این روش می‌تواند بسیار کاربردی باشد

پس در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا شرایط و مدارک مورد نیاز برای آن را شرح دهیم.

منظور از وام فوری یک روزه با سیم کارت چیست؟

چند سالی است که از سوی موسسه‌های حقوقی معتبر مانند موسسه حقوقی توانگر امکان دریافت وام به اندازه ۸۰ الی ۹۰ درصد ارزش واقعی سیم کارت برای افرادی که خواهان استفاده از این تسهیلات باشند، ارائه می‌شود.

باید این را در نظر داشته باشید که ارائه این تسهیلات به‌صورت وام فوری یک روزه است و کسانی که نیاز مالی دارند تنها کافی‌است سند سیم کارت را به‌عنوان رهن در اختیار موسسه قرار دهند.

در مدتی که سیم کارت شما در اختیار موسسه حقوقی توانگر قرار دارد، به هیچ عنوان خط تلفن همراه قطع یا ضبط نمی‌شود، امکان استفاده در طول روز را دارد و تنها مبلغ مشخصی در ازای سند به شما تعلق می‌گیرد.

در واقع می‌توان این‌طور گفت که استفاده از وام سیم کارت یک فرصت بسیار مناسب برای افرادی است که نیاز به تسهیلات فوری دارند اما هیچ‌گونه سپرده بانکی نمی‌توانند تامین کنند.

وام فوری با سیم کارت
مشاوره رایگان و دریافت وام با سیم کارت
برای دریافت وام و مشاوره رایگان میتونید با یکی از شماره های زیر تماس بگیرید.
مشاوره رایگان و دریافت وام
برای دریافت وام و مشاوره رایگان میتوانید با مشاورین ما تماس بگیرید.

با چه نوع سیم کارتی می‌توان وام سیم کارت دریافت کرد؟

در زمان جست‌وجو درباره وام‌های یک روزه و فوری برای دریافت تسهیلات با استفاده از سیم کارت ممکن است این سوال مهم در ذهن شما ایجاد شود که آیا هر خط تلفن همراه یا اپراتوری امکان ارائه وام دارد؟

باید این را در نظر بگیرید که فقط افرادی می‌توانند از این تسهیلات استفاده کنند که سیم کارت دائمی همراه اول با پیش شماره ۹۱۲ و کد ۱ و ۲ داشته باشند.

از همین رو دیگر اپراتورهای تلفن همراه شامل ایرانسل، رایتل یا تالیا را نمی‌توان به‌عنوان یک نوع ضمانت برای گرفتن وام‌های فوری با استفاده از سیم کارت ارائه داد.

از همین رو زمانی که به‌دنبال استفاده از این تسهیلات هستید باید به این مسئله توجه کنید که موسسه حقوقی توانگر شرطی با عنوان ارائه وام با سیمکارت ۹۱۲ کد ۱ و ۲ دارد که دلیل این کار، ارزش بالای چنین خطوطی است.

شرایط مورد نیاز برای دریافت وام سیم کارت

شرایط مورد نیاز برای دریافت وام سیم کارت

یکی از مهم‌ترین شرایطی که باید برای دریافت وام با سیم کارت مد نظر قرار دهید این است که چنین تسهیلاتی تنها با استفاده از ارائه سند خطوط دائمی همراه اول امکان‌پذیر است.

هر موسسه امکان دارد قوانین و شرایط خاصی را برای خود تعیین کند اما به‌طور کلی چندین مورد وجود دارد که برای دریافت وام سیم کارت در همه مجموعه‌ها رایج است و به شرح زیر هستند:

مشاوره رایگان و دریافت وام
برای دریافت وام و مشاوره رایگان میتوانید با مشاورین ما تماس بگیرید.

زمانی که شما برای دریافت وام با استفاده از سیم کارت اقدام می‌کنید، سند مورد نظر به نام فرد وام‌دهنده انتقال داده می‌شود و بعد از آن، در حدود یک ساعت زمان لازم است تا فرایندهای مورد نیاز انجام شود.

با در اختیار داشتن تمامی شرایط مورد نیاز، مبلغ وام که مقدار حداقل و حداکثر آن از سوی موسسه تعیین می‌شود به شماره حسابی که اعلام می‌کنید، واریز خواهد شد.

موسسه توانگر حداقل 150 میلیون تومان تا چندین میلیارد برای این تسهیلات در نظر گرفته است.

اگر به یکی از موسسات معتبر مانند موسسه حقوقی توانگر برای این منظور مراجعه کنید با اطمینان کامل می‌توانید فرایندهای لازم را انجام دهید و از این بابت که سیم کارت شما بعد از بازپرداخت اقساط به نام شما سند می‌خورد، مطمئن خواهید بود.

دریافت وام با سیم کارت

مدارک مورد نیاز برای دریافت وام سیم کارت

در مواقعی که شما برای دریافت وام روی سیم کارت از سوی یک موسسه اقدام می‌کنید، ارائه مدارک به‌عنوان یکی از فرایندهای مهم و ضروری در نظر گرفته می‌شود که شامل موارد زیر است:

باید این را در نظر داشته باشید ازآنجایی‌که کارت ملی‌های قدیمی در سیستم اداری و بانکی ثبت نشده‌اند، افرادی که خواستار دریافت وام باشند باید کارت ملی جدید یا رسید آن را ارائه دهند.
مراحل دریافت وام سیم کارت

مراحل مورد نیاز برای دریافت وام سیم کارت

هنگامی که نیاز به دریافت چنین وامی دارید، با طی‌کردن مراحل زیر و در عرض یک ساعت مبلغ مورد نظر به شماره حسابی مورد نظر شما، واریز می‌شود:

مشاوره رایگان و دریافت وام
برای دریافت وام و مشاوره رایگان میتوانید با مشاورین ما تماس بگیرید.

نحوه بازپرداخت وام سیم کارت چگونه است؟

یکی از موارد مهمی که باید در زمان دریافت وام با استفاده از سیم کارت در نظر بگیرید مربوط به نحوه بازپرداخت آن است،

معمولا امکان دارد هر موسسه‌ای شرایط خاص خود را برای این منظور ارائه دهد.

به‌طور کلی این امکان در اختیار افراد قرار می‌گیرد که بازپرداخت تسهیلات را تا ۱۲ ماهه انجام دهند

و بازه زمانی هر قسط را می‌توانید به‌صورت یک، 2 و 3 ماهه برای خود انتخاب کنید.

اگر برای شما مقدور باشد که بعد از گذشت مدتی، تمامی مبلغ مورد نظر را به‌صورت یک‌جا در اختیار موسسه قرار دهید،

این امکان در اختیارتان قرار می‌گیرد.

وام با سفته
وام آزاد
وام با سند خودرو
وام سیم کارت
وام فوری
وام طلا
وام با سند ملکی

مزایای دریافت وام سیم کارت چیست؟

در مواقعی که شما نیاز فوری به پول دارید، به جای اینکه مجبور شوید یکی از سرمایه‌های خود مانند سیم کارت را بفروشید ارائه وام‌هایی که به‌سرعت و در کم‌ترین زمان ممکن در اختیار افراد قرار می‌گیرد راهی بسیار عالی خواهد بود.

از همین رو مهم‌ترین مزیتی که می‌توان برای وام سیم کارت در نظر گرفت، جلوگیری از اتلاف وقت و امکان دریافت سریع آن است، از سوی دیگر شما نیازی به طی‌کردن مراحل اداری سخت و خسته‌کننده ندارید.

معمولا بانک‌ها برای ارائه مبالغ کم نیز ارائه یک میزان سپرده مشخص و چندین ضامن معتبر را درخواست می‌کنند که بدون شک در مواقع نیاز فوری به پول، انجام چنین کاری امکان‌پذیر نیست.

این در حالی است که موسسه‌های معتبر با دریافت مجوزهای لازم، این امکان را به افراد می‌دهند تا سیم کارت دائمی خود را به‌عنوان رهن استفاده کنند و هیچ نیازی به ضامن نیز ندارند.

یکی دیگر از مزایایی که می‌توان برای چنین تسهیلاتی در نظر گرفت این است که شما نیازی به پرداخت هزینه‌های جانبی برای کارمزد و فرایندهای سختی که از سوی بانک‌ها ارائه می‌شود، ندارید.

تعیین مدت‌زمان بازپرداخت اقساط کاملا در اختیار شما قرار دارد، تمامی فرایندهای مورد نیاز براساس قانون و در دفاتر رسمی انجام می شود تا هیچ‌گونه شک و شبهه‌ای در آن وجود نداشته باشد.

مشاوره رایگان و دریافت وام
برای دریافت وام و مشاوره رایگان میتونید با یکی از شماره های زیر تماس بگیرید.

پاسخ پرسش های شما در این جا آورده شده است

وام سیم کارت به سیم کارت های دائمی همراه اول که با پیش شماره ۹۱۲ و کد ۱ و۲ شروع میشوند تعلق میگیرد.

مبلغی که میتوانید با سیم کارت خود وام دریافت کنید بستگی به ارزش روز سیم کارت شما دارد. شما میتوانید تا ۹۰ درصد ارزش روز سیم کارت خودتون رو وام یک روزه دریافت کنید.

متاسفانه وام سیم کارت فقط به سیم کارت های ۹۱۲ کد ۱ و ۲ پرداخت میشود.

وام فوری
وام فوری

سریع ترین راه دریافت وام فوری

وام خودرو
وام با سند خودرو

دریافت وام با سند خودرو بدون ضامن

وام سند ملکی
وام با سند ملکی

دریافت وام با سند ملک بدون ضامن

وام سیم کارت
وام سیم کارت

دریافت فوری وام با سیم کارت

وام طلا
وام طلا

دریافت وام با طلا بدون ضامن

آیکن وام آزاد
وام آزاد

بهترین راه برای تامین مالی سریع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *