با تبریک سال نو🌷 موسسه حقوقی تا ۱۳ فروردین تعطیل میباشد، در صورت نیاز پیامک ارسال کنید.

پرداخت سرمایه آزاد

شما میتونید در موسسه حقوقی توانگر در کمتر از یک روزی سرمایه ازاد دریافت کنید و یا ضامن فقط با سند ملک مسکونی و اداری و یا سند انواع خودرو های ایرانی و خارجی

سرمایه ازاد یا پرداخت سرمایه چیست؟
سرمایه آزاد به نقدینگی افرادی گفته میشه که این نقدینگی در کاری سرمایه گذاری نشده است و اصطلاحا پول بی کار است که به آن سرمایه آزاد میگویند.
پرداخت سرمایه چیست؟

معمولا کسانی که نیاز به نقدینگی برای انجام امور خود دارند مانند کاسبانی که با پول کار میکنند و یا کسانی که میخواهند کسب و کار خودشون رو ارتقا بدن برای مثال با راه انداختن خط تولید جدیدی تولید شرکتشون رو افزایش بدن وام آزاد رو دریافت میکنند و ضمانتی بابت اصل سرمایه به سرمایه گذار میدهند و به ازای هر ماهی که این سرمایه دست آن ها هست سودی رو به صاحب سرمایه پرداخت میکنند که به این کار پرداخت سرمایه آزاد میگویند.

 
مشاوره رایگان و دریافت وام
برای دریافت وام و مشاوره رایگان میتوانید با مشاورین ما تماس بگیرید.

پرداخت سرمایه آزاد یا دریافت وام؟

معمولا اولین راه حلی که برای حل مشکلات مالی و یا تامین مالی به ذهن افراد میرسد گرفتن وام فوری های مختلف از بانک هستش

اما خب معمولا به خصوص در شرایط اقتصادی الان گرفتن وام از بانک ها به این راحتی ها نیست و معمولا شرایط سختی برای پرداخت وام در نظر میگیرند

مانند امتیاز حساب بالا و داشتن دسته چک و داشتن چندین ضامن معتبر و حتی اگه همه این شرایط رو هم داشته باشید

مبلغ پرداختی وام ها معمولا خیلی محدود هست و شاید اصلا به کار شما نیاد!

توی این شرایط شما میتونین با دریافت سرمایه آزاد در سریع ترین زمان ممکن و با راحت ترین شرایط مبلغ مورد نظر خودتون رو دریافت کنید.

شما میتونین از ۵۰ میلیون تومن تا ۵۰ میلیارد تومن از موسسه حقوقی توانگر سرمایه آزاد دریافت کنید بدون نیاز به هیچگونه ضامن!

شما میتونین برای دریافت سرمایه آزاد از سند خودرو و یا سند ملک اداری و مسکونی خودتون استفاده کنین

و ۵۰ تا ۷۰ درصد ارزش سند خودتون رو در یک یا نهایتن دو روز کاری سرمایه آزاد دریافت کنید.

روال پرداخت سرمایه آزاد به چه شکل است؟

شما میتونین با مشاورین ما تماس بگیرید و بعد از دریافت مشاوره های لازم در دفتر ما با مدارک خودتون حضور پیدا کنید و پس از انجام مراحل که در سریع ترین زمان انجام میشه سرمایه مورد نظرتون رو دریافت کنید.همچنین میتونید وام فوری از موسسه دریافت کنید.

شما بعد از حضور در دفتر ما با همراه داشتن مدارک شناسایی خودتون و سند خودرو و یا ملک خودتون بلافاصله مراحل پرداخت سرمایه به شما شروع میشه و همزمان با امضا قرارداد در دفترخانه اسناد رسمی سرمایه مورد نظر خودتون رو دریافت کنید.

بیشتر بخوانید : وام با سند مسکونی

پرداخت سرمایه آزاد قانونی و شرعی است؟

دفتر ما موسسه حقوقی است و تمامی مراحل به صورت کاملا قانونی و شفاف انجام میشود و تمامی مراحل از امضا قرارداد و باقی مراحل در دفترخانه اسناد رسمی کاملا قانونی و زیر نظر وکلای دفتر ما انجام میشود تا شما بتونید با خیالی راحت سرمایه مورد نظرتون رو دریافت کنید.

پرداخت سرمایه آزاد به کاملا شرعی و طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران انجام میشود.

پرداخت سرمایه آزاد با چک و یا سفته

در تامین سرمایه آزاد شما نیازی به داشتن دسته چک ندارید اما اگر در مراحل تامین سرمایه شما دسته چک داشته باشید

سود پرداختی شما کمتر از پرداخت سرمایه با سفته است. پس اگه که شما دسته چک دارید

یک امتیاز مثبت برای شما محسوب میشود اما باز هم الزامی به داشتن دسته چک نیست و شما میتونید سرمایه آزاد با سفته هم به راحتی دریافت کنید.

شرایط باز پرداخت سرمایه آزاد

در موسسه حقوقی توانگر شرایط باز پرداخت بسته به توان شما متغییر است و شرایط بازپرداخت رو خود شما بر اساس شرایط خودتون میتونید تعیین کنید.

این یک نکته مثبت در سرمایه آزاد به حساب می آید که برعکس بانک ها که شرایط معینی برای بازپرداخت دارند

و شما حتی اگه بعد از مدتی بخواهید تسویه کنید باید کل سود رو پرداخت کنید اما در موسسه ما این شرایط وجود نداره

و شما هر زمان که نیازتون برطرف شد میتونید مبلغ دریافتی رو پرداخت کنید.

پرداخت سرمایه فوری و یکروزه؟

همونطور که بالاتر توضیح دادیم پرداخت سرمایه آزاد در کمترین زمان ممکن انجام میشه و معمولا برای دریافت سرمایه ازاد بر روی سند خودرو در کمتر از یک روز کاری انجام میشه و برای دریافت سرمایه آزاد با سند های مسکونی و اداری در کمتر از دو روز کاری انجام میشه.

بیشتر بخوانید: وام طلا

برای دریافت سرمایه آزاد پیش پرداخت نیاز است؟

در پرداخت سرمایه آزاد شما هیچگونه پیش پرداختی لازم نیست پرداخت کنید و عملا شما میتونید بدون هیچ هزینه ای سرمایه آزاد مورد نظر خودتون رو دریافت کنید. این هم یکی دیگ از مزایای دریافت سرمایه آزاد است که شما فقط با همراه داشتن مدارک موردنیازتون میتونید به راحتی سرمایه که نیاز دارید رو دریافت کنید.
مشاوره رایگان و دریافت وام
برای دریافت وام و مشاوره رایگان میتوانید با مشاورین ما تماس بگیرید.
وام با سفته
وام آزاد
وام با سند خودرو
وام سیم کارت
وام فوری
وام طلا
وام با سند ملکی
مزایای پرداخت سرمایه آزاد

مزایای پرداخت سرمایه آزاد

همونطور که بالاتر توضیح دادیم سرمایه ازاد برعکس وام های بانکی دارای مزایای زیادی است که مهمترین اون ها دریافت یکروزه، بدون پیش پرداخت، بدون نیاز به ضامن و غیره است

در پرداخت سرمایه آزاد سند به نام میخورد؟

هنگامی که شما برای دریافت سرمایه آزاد مراجعه کنید تمامی اسناد شما به نام باقی میماند و فقط بسته به مبلغی که شما دریافت میکنید بخشی از سند شما در دفترخانه در رهن موسسه ما قرار میگیرد. و شما همچنان میتونید از خودرو و یا ملک خودتون استفاده کنید.

همچنین با توجه به اینکه قرارداد رسمی نوشته میشه شما بعد از پرداخت مبلغ که دریافت کردید میتونید با در دست داشتن قرارداد و رسید های پرداختی به دفترخانه مراجعه کنید و سند خودتون رو فک رهن کنید.

سرمایه گذاری در پروژه های پرسود و پر بازده

اگه که شما سرمایه مورد نظر رو برای پروژه های خودتون نیاز دارید موسسه ما در بسیاری از پروژه های مختلف سرمایه گذاری انجام میده. اگه فکر میکنید که ایده خوبی دارید و یا برای کسب و کارتون نیاز به سرمایه گذار دارید میتونید با شماره ۶۹۰ ۴۴ ۲۲ ۰۹۱۲ تماس بگیرید. موسسه ما روی پروژه های پربازده و مطمئن به صورت شراکتی سرمایه گذاری میکند. نکته مهم در این خصوص این است که فعلا فقط در قبال اسناد مسکونی و خودرو در تهران و کرج فعالیت میکنیم.

نیاز به راهنمایی و مشاوره دارید؟

اگه نیاز به راهنمایی دارید و یا نیاز به تعیین وقت برای حضور در دفتر ما دارید کافیه که با یکی از مشاورین ما تماس بگیرید تا به صورت کامل شما رو راهنمایی کنند.

سوالات متداول درباره پرداخت سرمایه آزاد

برای دریافت سرمایه آزاد شما نیاز به یکی از سند های خودرو، ملک، طلا و یا سیم کارت ۹۱۲ دارید. در صورتی که دسته چک ندارید با سفته هم میتونید سرمایه آزاد رو دریافت کنید.

برای دریافت سرمایه آزاد کافیست با یکی از شماره های ۰۹۱۲۲۲۴۴۶۹۰ و یا ۰۹۳۹۷۴۴۷۷۷۷ تماس بگیرید.

شما برای دریافت سرمایه آزاد علاوه بر چک و سفته نیاز به سند ملک، خودرو، طلا و سیم کارت نیز دارید.
وام فوری
وام فوری

سریع ترین راه دریافت وام فوری

وام خودرو
وام با سند خودرو

دریافت وام با سند خودرو بدون ضامن

وام سند ملکی
وام با سند ملکی

دریافت وام با سند ملک بدون ضامن

وام سیم کارت
وام سیم کارت

دریافت فوری وام با سیم کارت

وام طلا
وام طلا

دریافت وام با طلا بدون ضامن

آیکن وام آزاد
وام آزاد

بهترین راه برای تامین مالی سریع

4.8/5 - (37 امتیاز)