با تبریک سال نو🌷 موسسه حقوقی تا ۱۳ فروردین تعطیل میباشد، در صورت نیاز پیامک ارسال کنید.

وام با سند ملکی

لطفا قبل از تماس از داشتن شرایط زیر مطمئن شوید.

داشتن یکی از سند های ملک ، خودرو ،  طلا و یا سیم کارت برای دریافت وام فوری الزامی است.

همچنین وام فوری فقط در تهران ، کرج و اطراف تهران قابل پرداخت است.

شرایط دریافت وام با سند ملکی
پخش ویدیو
مشاوره رایگان و دریافت وام
برای دریافت وام و مشاوره رایگان میتوانید با مشاورین ما تماس بگیرید.

دریافت وام فوری با سند ملکی و سند مسکونی

معمولا دریافت وام همیشه زمانبر و سخت بوده به خصوص زمانی که شما نیاز مالی شدیدی دارید.اما ما در موسسه حقوقی توانگر در سریعترین زمان ممکن بر روی اسناد قابل استناد شما وام پرداخت میکنیم. یکی از روش های راحت و سریع گرفتن وام حتی با مبالغ سنگین دریافت وام با سند مسکونی و ملکی و اداری است.در موسسه ما شما میتونید وام با سند خودرو هم دریافت کنید.

در صورتی که شما سند ملکی و یا سند مسکونی و اداری داشته باشید میتونید به راحتی و در سریع ترین زمان ممکن روی سند خودتون وام فوری دریافت کنید. مبلغ وام با سند ملکی متغیر است و بستگی به ارزش ملک شما داره شما میتونید با مشاورین ما تماس بگیرید و بعد از ارزش گذاری روی ملک خودتون مبلغ مورد نظرتون رو دریافت کنید. دریافت وام با سند ملکی 1402 در موسسه حقوقی توانگر در سریع ترین زمان ممکن انجام میشه و بدون نیاز به هیچگونه ضمانتی میباشد.

وام با سند ملکی

مزایای دریافت وام روی سند ملکی

گرفتن وام از بانک ها به شدت سخت و زمان بر و شرایطی طاقت فرسا دارد و برای کسانی که نیاز فوری

به سرمایه دارند مناسب نیست راه دیگ برای دریافت سرمایه آزاد مورد نظرتون فروش ملکتون است

که در این شرایط بازار شاید این روش هم به نظر عاقلانه نباشد شما به جای فروش ملک خودتون میتونید وام با سند ملکی دریافت کنید و از فروش عجله ای ملکتون پرهیز کنید و همچنان از ملک استفاده کنید. همچنین با افزایش روز افزون قیمت ملک، ملک خودتون رو حفظ کردید و هم مشکل مالی خودتون رو با دریافت وام روی ملک حل کردید و جلوی ضرر خودتون رو گرفتید.

مشاوره رایگان و دریافت وام
برای دریافت وام و مشاوره رایگان میتوانید با مشاورین ما تماس بگیرید.
دریافت وام با سند ملکی 1402

چرا دریافت وام با سند ملکی 1402؟

با توجه به وضع بازار ملک و کم بودن خریدار ملک و شرایط سخت بانک ها برای پرداخت مانند ضامن های معتبر، داشتن حساب با کارکرد بالا، زمان بر بودن پرداخت وام، مراحل اداری زمان بر و طاقت فرسا، یکی از بهترین روش ها برای تامین نقدینگی مورد نیاز خودتون گرفتن وام با سند ملکی و وام فوری میباشد که به جای فروش ملک خودتون میتونید با دریافت وام آزاد در کوتاه ترین زمان ممکن نقدینگی مورد نیاز خودتون رو تامین کنید و همچنین از ملک مسکونی خودتون استفاده کنید.همچنین شما میتونید برای تامین نقدینگی مورد نیاز خودتون از وام طلا هم استفاده کنید.

وام با سند ملکی بدون ضامن

وام با سند ملکی بدون ضامن

شاید در کشور ما شنیدن این جمله بدون ضامن کمی عجیب باشه معمولا در بانک ها برای پرداخت وام نیاز به ضامن های خاصی هست که پیدا کردن آن ها هم کار راحتی نیست ولی در موسسه ما پروسه انجام دریافت وام با سند مسکونی و یا ملکی و اداری شما نیاز به هیچگونه ضامن ندارید و دغدغه پیدا کردن ضامن رو ندارید. در واقع در دریافت وام با سند خانه اسناد شما ضامن شما هستند. در موسسه حقوقی توانگر شما میتونید از 500 میلیون تا ۲۰ میلیارد تومان در سریع ترین زمان ممکن وام دریافت کنید.

وام با سند ملکی از بانک

دریافت وام با سند ملکی از بانک

شما میتونید با باز کردن حساب در بانک های ملت، سامان، رسالت، رفاه، پاسارگاد و … روی سند ملکی خودتون وام دریافت کنید اما دریافت وام از این بانک ها زمان بر و پروسه طولانی دارند. معمولا برای دریافت وام با سند خانه در این بانک ها شما نیاز دارید که حسابتون تراکنش مالی بالایی داشته باشه و امتیاز منفی در بانک ها نداشته باشید امتیاز منفی میتونه شامل چک های برگشتی و یا خوش حساب نبودن باشه و برای دریافت وام از این بانک ها به غیر از سند ملکتون نیاز به ضامن های معتبر هم دارید که طبیعتا پیدا کردن این ضامن ها کار راحتی نیست.

بیشتر بخوانید:  وام با سیم کارت ۹۱۲

پروسه دریافت وام از این بانک ها معمولا از یک ماه تا ۶ ماه زمان بر هست علاوه بر اینکه شما نیاز به ضامن های معتبر و امتیاز حساب بالا دارید تا بتونید از این بانک ها وام با سند ملکی دریافت کنید. اما در دریافت وام با سند از موسسه حقوقی توانگر شما وام کل پروسه شما در کمتر از یک الی دو روز انجام میشه و شما حتی بدون نیاز به دسته چک میتونید وام خودتون رو روی سند ملکی و مسکونی و اداری خودتون دریافت کنید.
وام با سفته
وام آزاد
وام با سند خودرو
وام سیم کارت
وام فوری
وام طلا
وام با سند ملکی
شرایط دریافت وام با سند مسکونی

شرایط دریافت وام با سند مسکونی

بر خلاف بانک ها که معمولا نیاز به ضامن های مختلف و امتیاز حساب بالا و طی شدن پروسه های طولانی برای دریافت وام هست شما میتونید در موسسه حقوقی توانگر وام با سند ملکی بدون ضامن در کمترین زمان ممکن که معمولا کمتر از دو روز هست به هر میزان مبلغی که نیاز دارید دریافت کنید.

شرایط دریافت وام با سند ملکی در موسسه ما:

پروسه وام با سند ملکی

پروسه دریافت وام با سند ملکی

پروسه دریافت وام فوری در موسسه حقوقی توانگر به صورت فوری و در کمتر از دو روز انجام میشود.تمامی کار ها در موسسه حقوقی ما و زیر نظر 14 وکیل انجام میشود و باقی کار ها در دفترخانه اسناد رسمی انجام میشود که مشکلی در پروسه پرداخت وام وجود نداشته باشه و شما با خیال راحت بتونید وام خودتون رو دریافت کنید بدون نیاز به هیچگونه ضامن و پروسه های سخت و طولانی مانند بانک ها.

همچنین میتونید برای دریافت مشاوره کاملا رایگان با کارشناسان ما تماس بگیرید تا به صورت کامل شما رو راهنمایی کنند.

مشاوره رایگان و دریافت وام
برای دریافت وام و مشاوره رایگان میتونید با یکی از شماره های زیر تماس بگیرید.

پاسخ پرسش های شما در این جا آورده شده است

پرداخت وام با سند ملکی در موسسه حقوقی توانگر در سریع ترین زمان ممکن یعنی نهایتن یک الی دو روز کاری زمان میبرد.برای اطلاع دقیق میتونید با شماره ۰۹۱۲۲۲۴۴۶۹۰ تماس بگیرید.
برای دریافت وام با سند مسکونی یا ملکی از موسسه حقوقی توانگر شما نیاز به هیچگونه ضامنی ندارید. در واقع سند ملک شما ضامن شما است.
درصد سود بستگی به مبلغ درخواستی شما و شرایط شما دارد. برای اطلاع بیشتر از این مورد میتونید با شماره ۰۹۱۲۲۲۴۴۶۹۰ تماس بگیرید.
در موسسه ما پرداخت وام به صورت کاملا قانونی در دفتر اسناد رسمی و زیر نظر موسسه ما و وکلای ما انجام میشود. هیچگونه مشکل قانونی و یا شرعی برای شما پیش نمی آید.
وام فوری
وام فوری

سریع ترین راه دریافت وام فوری

وام خودرو
وام با سند خودرو

دریافت وام با سند خودرو بدون ضامن

وام سند ملکی
وام با سند ملکی

دریافت وام با سند ملک بدون ضامن

وام سیم کارت
وام سیم کارت

دریافت فوری وام با سیم کارت

وام طلا
وام طلا

دریافت وام با طلا بدون ضامن

آیکن وام آزاد
وام آزاد

بهترین راه برای تامین مالی سریع