با تبریک سال نو🌷 برای دریافت وام تماس بگیرید.

وام خرید خودرو بانک سامان – شرایط کامل

وام خرید خودرو بانک سامان

سرفصل‌های مقاله

بانک سامان تسهیلاتی برای کسانی که قصد خرید خودرو دارند آماده کرده است که در این مطلب به شرایط و نحوه پرداخت و نحوه دریافت این وام میپردازیم

وام خرید خودرو بانک سامان

در توضیحات این وام در سایت بانک سامان نوشته شده است که

درصورتی‌که برای خرید خودرو کمبود نقدینگی دارید، معادل 80 درصد بهای خودرو را می‌توانید، تسهيلات خرید خودرو دریافت کنید.

اما خب این جمله به صورت کامل درست نیست و اگه خودروی شما ۵۰۰ میلیون تومن قیمت داشته باشه نمیتونید ۴۰۰ میلیون تومن وام دریافت کنید برعکس موسسه حقوقی توانگر که شما میتونید تا ۷۰ درصد مبلغ خودروی خودتون رو بدون هیچ محدودیتی وام فوری دریافت کنید.

مبلغ این وام برای خرید خودرو مبلغ منتطقی نیست و در واقع برای کسانی است که قصد خرید خودرو دارند اما کمبود نقدینگی دارند مبلغ کل این وام ۱۰۰ میلیون تومن است که ۱۵ درصد اون یعنی ۱۵ میلیون تومان تا زمان تسویه کامل در بانک بلوکه میشود و در واقع مبلغی که شما دریافت میکنید ۸۵ میلیون تومن است.

همچنین برای دریافت این وام شما نیاز دارید که حداقل ۳ تا ۶ ماه در این بانک گردش حساب داشته باشید تا بتونید درخواست وام خرید خودرو بانک سامان رو به بانک ارائه بدید.

بعلاوه اینکه این وام دارای هزینه هایی جانبی مثل هزینه کارشناسی و کارمزد وام و هزینه تشکیل پرونده و غیره دارد که مبلغی حدودا ۳ میلیون و ۵۰۰ هزارتومن میشود.

شرایط بازپرداخت وام خرید خودرو بانک سامان

این وام با سود ۱۸ درصد سالیانه و ۳۶ ماهه پرداخت میشود که مبلغ هر قسط ۳,۶۱۵,۲۴۰ میشود که کل سود ۳۳,۱۴۸,۶۲۴ تومن میباشد که کل پرداختی شما در انتها ۱۳۱,۲۰۵,۰۰۰ میلیون تومان میباشد.

شرایط پرداخت وام خرید خودرو بانک سامان

دریافت این وام ها مثل تمام وام های بانک های دیگ دارای شرایطی میباشد که شما برای دریافت وام آزاد فوری باید این شرایط رو دارا باشید.

  • سن حداقل ۱۸ سال
  • کارت پایان خدمت برای آقایان
  • نداشتن چک برگشتی و بدهکاری در سیستم بانکی

اطلاعات وام خرید خودرو بانک سامان به صورت کامل

 نام بانکبانک سامان
 نام واموام خرید خودرو بانک سامان
سقف پرداختی۱۰۰ میلیون تومان
سود سالیانه۱۸ درصد
بازپرداخت۳۶ ماهه
 مبلغ هر قسط ۳,۶۱۵,۲۴۰
کل سود ۳۳,۱۴۸,۶۲۴
مجموع ۱۳۱,۲۰۵,۰۰۰
هزینه ها ۳,۵۰۰,۰۰۰
سپرده۱۵ درصد مبلغ وام

تفاوت وام خرید خودرو بانک سامان با موسسه حقوقی توانگر

در توضیحات این وام ذکر شده که تا ۸۰ درصد مبلغ خودرو به شما پرداخت میکنند ولی سقفی ۱۰۰ میلیون تومانی داره و عملا شما نمیتونید بیشتر از ۱۰۰ میلیون تومن دریافت کنید ولی در موسسه حقوقی ما این محدودیت وجود نداره و شما میتونید تا ۷۰ درصد ارزش خودرو خودتون رو وام با سند خودرو دریافت کنید.

علاوه بر این برای دریافت این وام شما نیاز به ضامن هایی مثل سند ملک و یا ضامن کارمند دارید ولی برای دریافت سرمایه آزاد از موسسه حقوقی ما شما نیازی به ضامن ندارید و سند خودروی شما ضامن شما میشود و میتونید در کمتر از یک ساعت کاری وام خودتون رو دریافت کنید.

4.7/5 - (11 امتیاز)
اشتراک گذاری