با تبریک سال نو🌷 برای دریافت وام تماس بگیرید.

وام با سند مسکونی در کرج

وام با سند مسکونی در کرج

سرفصل‌های مقاله

وام با سند ملک مسکونی کرج

یکی از راه های سریع و راحت برای دریافت وام گرفتن وام با سند مسکونی در کرج است که شما میتونید با ضمانت گذاشتن سند ملک خودتون این نوع وام رو در شهرهای کرج و تهران و حومه دریافت کنید.پرداخت این وام در کمتر از دو روز کاری است و برای دریافت این وام شما نیاز به هیچگونه ضامنی ندارید.  

دریافت وام با سند مسکونی در کرج چیست؟

با توجه به تورم و مشکلات اقتصادی یکی از راه های عبور از این بحران ها دریافت وام است. به همین دلیل دریافت وام با سند مسکونی در کرج به شدت افزایش داشته است. دریافت این نوع وام به چند شکل ممکن است که یکی از این راه دریافت وام با سند ملکی از بانک است و راه دیگر که روشی راحت تر و خیلی سریع تر است دریافت وام ازاد با سند مسکونی در کرج است.

در واقع در این نوع وام شما با ضمانت گذاشتن سند مسکونی و یا اداری خودتون میتونید بر اساس قیمت روز ملک شما مبلغی که مورد نیاز خودتون هست رو در کمتر از دو روز کاری دریافت کنید بدون نیاز به هیچگونه ضامن و سپرده گذاری و مراحل طولانی اداری!

شرایط دریافت وام با سند مسکونی در کرج

این نوع وام نسبت به وام های که شما از بانک دریافت میکنید خیلی راحت تر و سریع تر است. در واقع شما نیازی به گذروندن مراحل اداری طولانی و زمانبر بانک ها ندارید همچنین نیازی به هیچگونه ضامن و یا حتی دسته چک ندارید.

اطلاعات بیشتر: پرداخت سرمایه آزاد

در واقع شما میتونید با ضمانت گذاشتن سند ملک اداری و یا مسکونی خودتون ۵۰ تا ۷۰ درصد ارزش ملکتون رو وام فوری دریافت کنید مراحل پرداخت این وام در کمتر از دو روز کاری انجام میشود. در دریافت این وام شما فقط نیاز به سند شش دانگ ملک مسکونی خودتون دارید تا بتوانید وام با سند مسکونی در کرج دریافت کنید.

مزایای دریافت وام با سند ملکی در کرج از موسسه حقوقی توانگر

معمولا دریافت وام از بانک ها سخت و زمانبر است و نیازمند طی کردن مراحل اداری طولانی دارید. همچنین برای دریافت این وام ها علاوه بر سند ملک بر اساس مبلغ دریافتی خودتون شما نیازمند این هستید که تعدادی ضامن به بانک معرفی کنید.

اما در دریافت وام با سند ملک در کرج از موسسه حقوقی توانگر این مراحل خیلی آسون تر و سریع تر طی میشود. در واقع شما برای دریافت این وام نیازی به گذروندن مراحل طولانی و همچنین معرفی ضامن و یا حتی داشتن دسته چک ندارید. شما میتونید فقط با سند ملک در کرج وام خودتون رو در کمتر از دو روز کاری دریافت کنید.همچنین اگه نیاز به دریافت وام سریع و در کمتر از نیم ساعت دارید میتونید از وام طلا موسسه ما هم استفاده کنید.

مبلغ وام با سند ملکی در کرج چقدر هست؟

بر خلاف بانک ها که معمولا سقف محدودی برای پرداخت وام به متقاضیان خودشون دارند در موسسه ما هیچ محدودیتی در مبلغ وام ندارید و شما میتونید از ۵۰ میلیون تومان تا ۲۰ میلیارد تومان وام دریافت کنید در سریع ترین زمان ممکن یعنی کمتر از دو روز کاری!

مبلغ این وام بر اساس ارزش روز ملک شما مشخص میشود و شما میتونید حداکثر بین ۵۰ تا ۷۰ درصد ارزش ملک خودتون وام مورد نظرتون رو دریافت کنید. برای مثال شما میتونید با سند ملکی در کرج که ارزش روز ملک ۱۰ میلیارد تومان هست حداکثر بین ۵ میلیارد تا ۷ میلیارد تومان وام دریافت کنید در کمترین زمان ممکن.

همچنین شما میتونید از وام با سند خودرو موسسه ما هم استفاده کنید.

مدارک مورد نیاز برای دریافت وام با سند مسکونی در کرج

در دریافت این وام شما نیاز به مدارک خاصی ندارید و فقط مدارک شناسایی خودتون به همراه سند مسکونی شما برای دریافت این وام کافی است. همچنین اگه ملک شما ۳ دانگ به اسم خودتون هست و ۳ دانگ دیگه به اسم شخص دیگری بازم هم میتونید این نوع وام رو دریافت کنید ولی در انجام مراحل حضور هر دو شخصی که اسم آن ها در سند ثبت شده است الزامی است.

لیست مدارک مورد نیاز برای دریافت وام با سند مسکونی در کرج:

  • حضور شخص صاحب سند برای دریافت وام
  • به همراه داشتن مدارک شناسایی مالک سند
  • به همراه داشتن سند مسکونی ( سند ملکی که قصد وام گرفتن روی آن ملک رو دارید)
  • بدون نیاز به هیچگونه ضامن و یا دسته چک

مراحل انجام دریافت وام با سند مسکونی در کرج

مراحل پرداخت وام با سند ملکی در کرج در موسسه ما کاملا قانونی و شرعی در ۴ مرحله بدون اتلاف هیچگونه وقت انجام میشود.

مرحله اول: تماس با مشاوران ما و دریافت وقت برای حضور در دفتر موسسه حقوقی توانگر

مرحله دوم: بررسی مدارک شما و کارشناسی ملک شما توسط کارشناسان ما ( بر خلاف باقی موسسه ها کارشناسی ملک در موسسه ما بدون هزینه است! )

مرحله سوم: تنظیم قرارداد و حضور در دفترخانه برای انجام مراحل

مرحله چهارم: پرداخت کامل مبلغ وام شما در دفترخانه و بعد از امضای قرارداد.

دریافت وام با سند خانه در کرج قانونی و شرعی است؟

تمامی مراحل پرداخت وام در موسسه ما کاملا قانونی و شرعی انجام میشود. تمامی مراحل از نوشتن قرارداد و غیره زیر نظر ۷ وکیل پایه یک موسسه ما انجام میشود و تمامی مراحل در رهن رفتن سند در دفترخانه اسناد رسمی انجام میشود تا شما با خیالی راحت مبلغ مورد نظر خودتون رو بدون هیچگونه حاشیه و دردسر دریافت کنید.همچنین میتونید برای دریافت مشاوره کاملا رایگان با کارشناسان ما تماس بگیرید.

4.5/5 - (40 امتیاز)
اشتراک گذاری
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید